Zapraszamy adwokatów oraz radców prawnych do aplikowania na stanowisko Associates. Poszukujemy kandydatów gotowych do pracy na pełny etat na podstawie umowy B2B.

Praca stacjonarna w siedzibie kancelarii w Gdyni.

Zapraszamy adwokatów oraz radców prawnych do aplikowania na stanowisko Associates. Poszukujemy kandydatów gotowych do pracy na pełny etat na podstawie umowy B2B.

Praca stacjonarna w siedzibie kancelarii w Gdyni.

Twój zakres obowiązków:

  • sporządzanie pism procesowych,
  • sporządzanie i opiniowanie kontraktów,
  • sporządzanie opinii prawnych,
  • reprezentowanie klienta w sporach sądowych,
  • utrzymywanie bieżącego kontaktu z klientem – m.in. udzielanie informacji o stanie sprawy, przebiegu dalszego postępowania,
  • pełnienie dyżurów w obsługiwanych podmiotach.

Nasze wymagania:

  • uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego,
  • minimum 2 lata doświadczenia w zakresie obsługi klientów na gruncie prawa gospodarczego, mile widziane doświadczenie jako prawnik wewnętrzny,
  • doskonałe umiejętności pisania, w tym sporządzanie pism procesowych, umów i opinii prawnych,
  • szczegółowa wiedza w zakresie prawa gospodarczego, handlowego oraz cywilnego, w tym prawa nieruchomości,
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
  • biegła znajomość pakietu MS Office (Word, Outlook, OneDrive, SharePoint).

Oferujemy:

  • pracę przy ciekawych projektach dla polskich i międzynarodowych klientów z różnych branż,
  • codzienne spotkania strategiczne z partnerami kancelarii,
  • pracę w młodym i ambitnym zespole z szerokimi możliwościami rozwoju,
  • pracę w nowoczesnym biurowcu z widokiem na park centralny w Gdyni,
  • służbowy komputer marki Apple,
  • dobrze skomunikowaną lokalizację, zaledwie 3 minuty spacerem od stacji SKM.

Adwokat - Radca prawny

Jeśli spełniasz powyższe kryteria i jesteś gotów podjąć nowe wyzwanie, serdecznie zapraszamy do przesłania CV oraz listu motywacyjnego.

aplikuj

Rekrutacja trwa do 15.07.2024 roku. Prosimy o nadsyłanie CV i listów motywacyjnych na adres e-mail: rekrutacja@adwokatdlabiznesu.pl.

 

Dodatkowo prosimy o dodanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

Zdjęcia wykonane przez: Trójmiasto.pl 

Twój zakres obowiązków:

  • sporządzanie pism procesowych,
  • sporządzanie i opiniowanie kontraktów,
  • sporządzanie opinii prawnych,
  • reprezentowanie klienta w sporach sądowych,
  • utrzymywanie bieżącego kontaktu z klientem – m.in. udzielanie informacji o stanie sprawy, przebiegu dalszego postępowania,
  • pełnienie dyżurów w obsługiwanych podmiotach.

Nasze wymagania:

  • uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego,
  • minimum 2 lata doświadczenia w zakresie obsługi klientów na gruncie prawa gospodarczego, mile widziane doświadczenie jako prawnik wewnętrzny,
  • doskonałe umiejętności pisania, w tym sporządzanie pism procesowych, umów i opinii prawnych,
  • szczegółowa wiedza w zakresie prawa gospodarczego, handlowego oraz cywilnego, w tym prawa nieruchomości,
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
  • biegła znajomość pakietu MS Office (Word, Outlook, OneDrive, SharePoint).

Oferujemy:

  • pracę przy ciekawych projektach dla polskich i międzynarodowych klientów z różnych branż,
  • codzienne spotkania strategiczne z partnerami kancelarii,
  • pracę w młodym i ambitnym zespole z szerokimi możliwościami rozwoju,
  • pracę w nowoczesnym biurowcu z widokiem na park centralny w Gdyni,
  • służbowy komputer marki Apple,
  • dobrze skomunikowaną lokalizację, zaledwie 3 minuty spacerem od stacji SKM.

Jeśli spełniasz powyższe kryteria i jesteś gotów podjąć nowe wyzwanie, serdecznie zapraszamy do przesłania CV oraz listu motywacyjnego.

aplikuj

Rekrutacja trwa do 15.07.2024 roku. Prosimy o nadsyłanie CV i listów motywacyjnych na adres e-mail: rekrutacja@adwokatdlabiznesu.pl.

Dodatkowo prosimy o dodanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Zdjęcia wykonane przez: Trójmiasto.pl